حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانه‌ای اعلام کرد که از محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم حمایت می‌کند.

قالیباف

به گزارش همشهری‌آنلاین، متن این بیانیه به شرح زیر است:

با تبریک عید سعید غدیر و هفته امامت و ولایت

شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و یارانش خدمات و دستاوردهای آن شهید را برای ملت ایران آشکار کرد که در بدرقه آن عزیزان جلوه جهانی داشت. اینک ملت بزرگ ایران در تداوم دولت خدمت، برای انتخاب رئیس جمهور پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، فعال و دارای تجربه مثبت در صحنه آمده است و با حضور نامزدهای دارای سلایق مختلف فرصت برای انتخاب صالح‌تر، مهیاست.

حزب مؤتلفه اسلامی پس از بررسی تحولات جهانی منطقه‌ای، واکاوی شرایط این برهه حساس، با احترام کامل به همه نامزدهای محترم، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را بر اساس سوابق خدمت و مدیریت، توانایی‌های ایشان و تبعیت از ولایت امر مسلمین و تجربیات در حوزه‌های مختلف با اکثریت قوی آرای شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی و نظر دبیران حزب در استان‌ها مورد حمایت قرار داد.

امید است ملت شریف ایران در روز جمعه هشتم تیرماه با مشارکت برتر و بی‌شمار و رای خود، صفحه زرین دیگری را به کارنامه پرافتخار دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید.


کد خبر 861845
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 1
    خیلی عجله نکید میذاشتید بعد از هشتم اعلام میکردید اتفاقی نمی افتاد
    • مرجان IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      2 0
      کاندیدایی که از بیشتر حزب‌ها طرفدار داره، می‌ارزه صدتا کاندیدای تک حزبی‌رو. (ایران کشور همه ایرانیان هستش)
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    درود خدا بر سردار قالیباف مرد عمل و تحول
  • محسن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 1
    اینا برای اینه که پیش جلیلی سهم خواهی نمی تونید بکنید، ... یک حزب با هر عنوانی زمانی تقدس خواهد داشت که فرای منافع جناحی و صرفا برای رضای حق گام بردارد
  • جعفری IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 0
    آنچه امروز ازش مینالیم نتیجه مدیریت چندسال گذشته همین هاست ،مثل اینکه عده ای یک آبادی را آتش بزنند بعد همان افرادبرای ساختن آن تز وراه وروش ارائه بدهند.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    آقای قالیباف مدیری توانا عملگرا اجراییِِ.ِ.هستند و از نظر همگرایی بین نیروهای سیاسی هم مدیری هستند که نسبت به نگهداری و بکارگیری آنها در مدیریتهای کشور موفق باشند یکی از نکات مثبت در مناظره های کارشناسی دیده می شد که از همه کارشناسان بخوبی استفاده کرده اند اگر چه در بعضی از بحثهای کارشناسی گاف هایی هم داشتند روی هم رفته در شرایط فعلی بهترین گزینه آقای دکتر قالیباف برای ریاست جمهوری هستند